zwemmen naar de overkant...

13 juni 2014 - Palma de Mallorca, Spanje

Het leek zo'n leuk idee van Ron, zwemmen vanaf de boot naar het strand van Santa Eularia. Ik dacht er al het mijne van maar liet mij overhalen, met z'n allen.. kleding in de waterdichte tas.. en zwemmen.. zwemmen.. zwemmen.. gods@$#%^$ er kwam geen einde aan het stuk. speedboten om onze oren en Ron relaxed achteraan, met de tas. Ik was kapot! Met mij ook Dennis en Max, hijgend aan de koffie. Uiteindelijk heerlijk middagje shoppen, slenteren (de aarde blijft bewegen op de maat van de golfen) en uiteindelijk met de dinky weer terug. Dat waren onze laatste voetstappen aan wal van Ibiza. Vanmorgen om 5.30u weer rise and shine, op weg naar Palma de Mallorca. En wat een zonsopkomst..sprakeloos, van minuut tot minuut de prachtige (oranje.. zou het een goed voorteken zijn:-)) bal omhoog zien komen. prima wind, in de rug, zeilden we richting het grote eiland. hoe dichterbij we kwamen hoe heter het werd. druk in de haven en uiteindelijk zette Ron als ervaren kapitein onze boot prachtig aan de kade. Trots op m'n broertje. volgende uitdaging: boodschappen doen op de vouwfietsjes, samen met Den de drukke grote stad Palma in, zoekend naar een supermarkt.. tjonge.. ca 35 graden, heuveltje op.. ik zeg lekker sportief bezig familie Cornielje;-) uiteindelijk supermarkt gevonden en de boodschappen in huis. nu geestelijk voorbereiden op de wedstrijd van vanavond... Spanje-Nederland kijken in Spanje... ik zeg: kom maar op volgende uitdaging! vanavond winnen wij en gaan wij in ons Oranje Ole, Ole, Ole richting ons bootje!

Met oranje groet, Ina