Rome en crew wisseling

29 juli 2014 - Nettuno, Italië

Vandaag een bezoek aan Rome. Omdat we meerdere afspraken hadden staan, Rome bezoeken met 9 personen, Bas op het vliegtuig zetten, Meiden (Sofie en Beau) ophalen van het vliegveld, Ruben op het vliegtuig zetten en onderdelen voor de surfplank kopen was een autootje huren de beste optie. Nu we toch in Italie zijn dachten we de meest sexy auto te huren namenlijk een Multipla. Voor de bekenden onder ons die niet weten wat de meest sexy auto van Italie is bedoelen wij de Fiat Multipla. Je weet wel, met 3 personen voorin kunnen zitten. Op naar het vliegveld om dat plan uit te voeren. Stress! Paspoort vergeten en zonder paspoort geen auto huren. O ja, een kopie van het paspoort van Ron in zijn dropbox. Omdat er onwaarschijnlijk veel foto's gedownload moesten worden had Ron de telefoon van Karin meegenomen. Ook geen dropbox dus. Nog meer stress. Tijdens het downloaden van het paspoort kwam Joris er achter dat hij zijn telefoon in de taxi had laten liggen. Nog veel meer stress. Telefoontje van de boot. Er gaat een alarm af, wat nu? Nog veel veel meer stress. Wat voor alarm? Druk maar op de knop van de bilgepomp. Zo gezegd zo gedaan. Vergat te vertellen dat je hem ook weer uit moet zetten. Consequentie hiervan komt later. Tijdens het huren van de auto, geen Multipla wat we erg jammer vonden, Begon er een kind te krijsen. Pa van dat kind ging redelijk over de zeik tijdens het huren van zijn auto. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken zaten we ruim 1,5 uur later in onze gehuurde BMW, wanneer het een Rolls Royce had geweest hadden we dat ook gedaan, Joris met zijn telefoon erg blij, op weg naar Rome. In Rome kwamen we er achter dat alle bezienswaardigheden zwaar in de stijgers stonden. Zelfs het muntje in de Trevi Fontijn was lastig zonder water. Vaticaan bezocht en hij was niet thuis. Lekker gegeten en terug naar de boot. Daar rook het naar verschroeid plasic. Vergeten de bilgepomp uit te doen en het "meldertje" was doorgebrand. Nog even gezocht naar de oorzaak en iedereen ging lekker voldaan slapen. De dag daarop vroeg uit bed want Joris en Lotte gingen terug naar de auto en zetten hun vakantie voort vanuit hun tent. Bas en Ruben op het vliegtuig gezet en de 2 dames op gehaald. De rust was maandagmiddag weer terug. Dinsdag weer verder richting Napoli.

Liefs van de nieuwe crew Kaatje, Judith, Fred, Sanne, Beau, Sofie en Ronnie.

1. Ina:
    30 juli 2014
    Mijn hemel! En dan Yin/Yang blijven Ron, jij kunt dat;-)... Jammer dat jullie geen centje in de Trevi konden horen plonsen! Maar Rome blijft natuurlijk evengoed fantastisch! Geniet van de mooie reis en het mooie weer! Dikke kus van de Canada-crew XXX
  2. Ina:
  3. Ger:
    30 juli 2014
    Als er iets mis gaat ,volgt er altijd nog meer.Het klopt .
    Gelukkig is alles weer rustig en begint het verder genieten.
    Hopelijkmet goed weer,
    Dikke kus,Ger.
  4. Monique:
    30 juli 2014
    wow, wat een K..dag. nu weer genieten :)