Lekker een weekje thuis

17 juli 2014 - Rosignano Solvay-Castiglioncello, Italië

Deze week zijn we even thuis. Vaste grond onder de voeten en even geen gegier, geklots en gebonk wanneer je in je kooi ligt. Toch missen we de boot al weer. Het is heerlijk de kinderen aandacht te geven. Gisteren toch het water opgezocht met Ruben, sloepentocht door de Amsterdamse grachten en lekker uit eten geweest met Sanne en Joris. Gewoon genieten van de kinderen. Joris is inmiddels kamperen met z'n meissie Lotte. North Sea Jazz bezocht, heel gaaf, wat gewerkt :-), gras gemaaid, druk, druk druk. Maandag zijn we weer bij elkaar op de boot in Italië. Joris en Lotte gaan een paar dagen mee en club is dan compleet met de Abeltjes uit Bergschenhoek (Judith, Fred en Bas). Met zijn zevenen varen we dan de Italiaanse laars zuidwaarts richting Sicilië. Natuurlijk komen we dan langs Elba, Rome, Napoli en Capri. Waarschijnlijk nog veel meer mooie eilanden met baaitjes. Voor de lekkerbekken onder ons wordt het ook genieten. We hebben 2 top koks aan boord; Fred en Sanne. Boot met Michelin ster dus. Het volgende verhaal komt weer van de boot.

Kaatje en Ronnie.

1. Ger:
    17 juli 2014
    even de zeebenen laten uitrusten.
    Liefs Ger