We nemen je nog even mee op onze mooie reis van Torrevieja (Alicante) naar Lefkas

27 mei 2014

Aan deze reis werkten mee: Sanne, Ruben, Ina, Dennis, Max, Peter, Jan, Rob, Joris, Lotte, Judith, Fred, Bas, Beau, Sophie, Victor, Sander, Iris, Eric, Tanja, Kaatje en Ronnie. Jullie en al onze volgers heel veel dank. met jullie hebben wij onze catamaran veilig naar ons tweede thuisland, Griekenland, kunnen brengen.

1. Reislogger:
    27 mei 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Ina:
    31 mei 2014
    Hey lieverds, wij mogen als eerste opstappen bij jullie aan boord voor de grote reis, en een hele week meevaren. Wij hebben er ontzettend zin in!!! Een week lang Quality time met elkaar:-)
    Dikke kus, Dennis, Ina en Max
  3. Michel de waal:
    31 mei 2014
    Leuk initiatief! Behouden vaart, de juisre wind en veel gezondheid toegewenst,
  4. Violet eillebrecht:
    2 juni 2014
    Wij gaan jullie zeker volgen, en wensen jullie alvast een behouden vaart, violet en Peter.