Het begin van de reis!

9 juni 2014 - Valencia, Spanje

Ja ja, we zijn op de boot aangekomen. Na een korte nacht (3 uurtjes slaap) richting Brussel (Dennis, Ina en Max) en Schiphol (Ron en Karin) rond half elf elkaar gevonden op de luchthaven van Valencia. De rit naar de haven was al een avontuur op zich, Ron zijn "shortcut" was niet zo "short" ;-)maar dat terzijde. Eindelijk zag ik eindelijk onze boot, ik zeg onze, want het is ons verblijf de komende week. Wat een gaaf ding, alles wat ik zeg is een understatement, WAUW! Ik ben enthousiast, nu nog varen.. ik vind het best spannend. De boodschappen zijn binnen, de surfplank zit vast, de eerste maaltijd (Dennis zijn lasagne is altijd fantastisch) straks weer kort nachtje slapen want Ron wil om 5 uur morgenochtend gaan varen. Wij gaan het avontuur tegemoet! We gaan het beleven.. Ik hou jullie op de hoogte!

Ahoi, Ina

1. Ineke:
    9 juni 2014
    Feest was super . Goede reis en veel plezier. Tot snel. Xxx
  2. Peter:
    Jullie feest was weer een toppertje gezellig het was compleet en nogmaals dank voor jullie gastvrijheid nu begonnen aan de reis waarbij ik jullie allen een mooie eerste week wens met mooi zeilweer een veel plezier. Toi toi toi.
  3. Ad en Judith:
    10 juni 2014
    Het feest was weer top. Veel plezier en een veilige trip. Xxx
  4. Michel de waal:
    Ron en Karin,
    Nogmaals hartelijk dank voor de gezellige avond en uitstekende catering. Degene die hebben afgezegd hebben heel war gemist! Behouden vaart en Ron wees niet te opvliegerig tegen asociale "collega schippers", houdt de juiste koers en pak je rust.
  5. JAC:
    10 juni 2014
    Goede reis lieve vrienden!!! Het grote genieten....
    Keep in touch en we komen graag ergens aan boord.