vaderdag en vertrek

29 juni 2014 - Alghero, Italië

Vandaag al weer de laatste dag thuis. Morgenochtend vliegen we weer naar Sardinie. Vandaag komen de kinderen om mij (Ron) te verwennen ;-) We staan nog even stil bij vaderdag. Lekker wijntje, BBQ en natuurlijk voetbal kijken op de bank.

Maandag in de middag komen we aan bij de boot die nog in Alghero ligt. Het plan is om dinsdagochtend bij dagaanbreken te vertrekken met als doel Bonifacio op het zuidelijkste puntje van Corsica. Een tocht van ruim 80 mijl. Moet een hele mooie baai en stadje zijn. We hebben een berth (ligplaats) gereserveerd en we blijven daar 2 dagen om ook dit stadje te bekijken. We varen met zijn tweeën dus alles moeten we goed plannen. De windvoorspelling is gunstig.

Donderdag dan weer verder naar het noorden langs de westkust van Corsica.

Vandaag nog even genieten van het gezin. We houden jullie op de hoogte.

Karin en Ron

1. Monique:
    30 juni 2014
    Hoi Karin en Ron,
    Veel plezier weer met jullie volgende etappe! Bonifacio is idd heel mooi. Zeker voor jullie als je met de boot aankomt! Het zijn net de krijtrotsen van Dover! Geniet ervan!!! Groetjes Monique (en Kenneth)